Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

Share on facebook
Sdílet

Jakmile pochopíte, co je pravidlo 80/20, můžete ho použít pro maximalizaci vašich prodejů..

Pravidlo 80/20 v zásadě říká:

  • 80 % vašeho úspěchu pochází pouze z 20 % věcí, které děláte
  • 20 % autorů prodává 80 % knih
  • 20 % vašich produktů tvoří 80 % vašich prodejů

Jako první definoval Pravidlo 80/20 Vilfredo Pareto – Italský matematik. Zjistil, že v tehdejší době vlastnilo jen 20 % Italů 80 % všech pozemků v Itálii.

paretovo pravidlo 8020 v prodeji a marketingu

Najděte zlatých 20 %

Jde o to, že za velkou částí věcí obvykle odpovídá jen malá skupina událostí nebo lidí. A také za velkou část vašich prodejů odpovídá jen zlomek produktů nebo marketingových aktivit.

20 % nejúspěšnějších marketingových kampaní produkuje 80 % vašich příjmů.

20 % vašeho webu je místo, kde nakupuje 80 % lidí. Například prodejní stránka nebo produktová stránka. 

Ať je to cokoli, hledejte svých zlatých 20 %. 

Pokud vám 20 % toho, co děláte, dává 80 % vašich výsledků, zkuste to dělat 80% času a představte si, jaké budou vaše výsledky.

Vynásobte svých 20 %

Řekněme, že už nyní znáte svých zlatých 20 % v prodeji a marketingu. Grant Cardone doporučuje těchto 20 % TOP aktivit vynásobit 10x. 

Představte si, že zdesetinásobíte úsilí pro 20 % nejziskovějších aktivit vašeho podnikání…

Chcete najít svých 20 %?

Honza z G Analytic

Honza z G Analytic

Napište nám. Úvodní byznys nebo marketingovou analýzu provedeme zdarma.

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.