Tyto webové stránky využívají soubory Cookie. Více o souborech cookies se dozvíte ZDE a ZDE.
Používáním webových stránek souhlasíte s použitím cookies.
Aktualizováno 31.12.2018.
Tyto webové stránky provozuje společnost G Analytic s.r.o., se sídlem Chomutovská 16, 360 10 Karlovy Vary zapsaná u krajského soudu v Plzni, spisová značka C36045. Společnost G Analytic s.r.o. využívá na těchto webových stránkách soubory cookies. které jsou zde užity za účelem měření návštěvnosti webu, cílení reklamy a přizpůsobení webových stránek.
Informace takto získané sdílíme se společnostmi Google a Seznam.
Nutné:
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránek. Webová stránka bez těchto cookies nemůže správně fungovat.
Statistické:
Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.
Marketingové:
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Kódy (scripty třetích stran):
Na tomto webu trvale používáme kódy (scripty) od společnosti Google. Tyto kódy (scripty) nám slouží k analýze, kam návštěvníci chodí a jak se na tomto webu (www.g-analytic.cz) chovají.
Pokud se rozhodnete s námi spolupracovat, budeme shromažďovat vaše osobní údaje za účelem námi poskytovaných služeb dle zákona o ochraně osobních údajů a platnou legislativou Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Údaje shromažďujeme výhradně za účelem námi poskytovaných služeb. Neposíláme nevyžádanou poštu.
Správcem osobních údajů je:
Název společnosti: G Analytic s.r.o.
Sídlo: Chomutovská 752/16, Karlovy Vary, 360 10
IČO: 06959377, DIČ CZ06959377
Zapsáno: u Krajského soudu v Plzni, spisová značka C36045
Zpracováváme tyto osobní údaje:
Vaše jméno a příjmení, název firmy, email, telefonní číslo, IČ, DIČ, cookies, IP adresu (používáme také v Google Analytics při nastavení filtrů). Dle zákona údaje uchováváme po dobu 3 let, pokud zákon neuloží jinak. Nezpracováváme jiné než veřejně dostupné osobní údaje.
Další zpracovatelé vašich osobních údajů:
Google – https://policies.google.com/privacy/update (na webu využíváme měřící kódy pro webovou analytiku, pro měření konverzí a remarketing, mohou být některé údaje uloženy u tohoto zpracovatele).
Facebook – https://www.facebook.com/about/privacy/update (protože máme na webu Facebook Pixel, mohou být některé údaje uloženy u tohoto zpracovatele – v současně době je pixel neaktivní).
Účetní Drahomíra Boudová – https://www.boudova.cz (vystavené faktury jsou uložené u tohoto zpracovatele a v online fakturačním systému Idoklad).
Marketing Minner – https://www.marketingminer.com/cs/privacy-policy (systém zpracuje název vaší firmy, sitemap webu, URL adresu webu).
SmartEmailing – https://www.smartemailing.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju (systém uchovává emailový a telefonní kontakt, jméno, příjmení, popř. název vaší firmy)
Chceme, aby bylo mezi námi od počátku spolupráce jasno. Tyto obchodní podmínky vám tedy sdělí, za jakých podmínek poskytujeme naše služby v oblasti marketingu.
Mějte na paměti, že vždy dáváme přednost vzájemně prospěšné domluvě o tom, jak budeme společně fungovat. Je s námi velmi dobrá domluva.
Používáním webu společnosti G Analytic souhlasíte s těmito obchodními podmínkami. S obchodními podmínkami souhlasíte také v případě objednání služeb. Společnost G Analytic se řídí platnými a účinnými právními předpisy České republiky. Společnost G Analytic poskytuje služby podnikatelům fyzickým osobám i právnickým osobám.
Identifikační údaje
podle §435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Název společnosti: G Analytic s.r.o.
Sídlo: Chomutovská 752/16, Karlovy Vary, 360 10
IČO: 06959377
DIČ: CZ06959377
ZAPSÁNO: U KRAJSKÉHO SOUDU V PLZNI, SPISOVÁ ZNAČKA C36045.
Objednání marketingových služeb
1. Úvodní ustanovení |
1.1 Všeobecné obchodní podmínky upravují poskytování služeb a definují vztah mezi firmou G Analytic s.r.o. (dále jen dodavatel) na straně jedné a odběratelem na straně druhé. |
1.2 Toto je aktuální znění všeobecných podmínek, které je k dispozici ke každé objednávce i na webových stránkách online. Na vyžádání vám znění obchodních podmínek zašleme také v PDF souboru na email. Pro osoby se zhoršeným zrakem pošleme na vyžádání znění obchodních podmínek s použitím extra velkého písma. |
2. Předmět služeb |
2.1 Předmětem je na jedné straně závazek dodavatele poskytnout služby upravené a specifikované objednávkou a na straně druhé závazek odběratele zaplatit za případné poskytnuté služby dohodnutou cenu stanovenou v objednávce. Služby poskytujeme v oblasti marketingu. |
2.2 Dodavatel je povinen poskytovat služby v souladu s obecně závaznými právními předpisy. |
3. Zadávání a obsah služeb |
3.1 Služba, která je předmětem dodávky, je uzavírána písemně na základě písemné objednávky odběratele nebo odsouhlasena elektronicky v emailové komunikaci. |
3.2 Smlouva je platně uzavřena, došlo-li k podpisu objednávky a k dohodě o jejích podstatných náležitostech a je podepsána oběma smluvními stranami. Odběratel je v objednávce povinen uvést tyto údaje. Obchodní firmu (registrovaný název), sídlo resp. místo podnikání tak, jak je má uvedeno v obchodním nebo živnostenském rejstříku, IČ, DIČ (pokud je jeho držitelem) a kontaktní informace pro následnou komunikaci související zejména s bodem 10.3 těchto podmínek. Jsou-li objednány i další služby, je odběratel povinen uvést všechny údaje nutné pro zpracování objednávky, resp. pro uzavření smlouvy a poskytnutí služeb, které jsou dodavatelem žádány. Smlouva je uzavřena podpisem objednávky a tedy i k tomuto datu. Stejné podmínky platí i při uzavření smluvního vztahu formou elektronické komunikace. |
3.3 Objednávka podepsaná oběma smluvními stranami nahrazuje jakákoliv jiná předchozí ústní i písemná ujednání týkající se služeb poskytovatele. Veškeré případné dodatky a změny týkající se uzavřené smlouvy, musí být sjednány písemně nebo elektronicky skrze emailovou komunikaci. |
3.4 Odběratel nese plnou a výhradní odpovědnost za obsah informací, které poskytne dodavateli. Dodavatel neodpovídá za obsahovou správnost údajů, které dle požadavku odběratele analyzuje a není povinen zkoumat, zda jsou tímto porušována práva třetích osob. Odběratel se zavazuje, že za dodavatele uhradí veškeré nároky na náhradu škody, které vůči němu uplatní třetí osoba v souvislosti se závadným obsahem služby poskytnuté dodavatelem odběrateli. |
4. Podklady pro poskytnutí služby |
4.1 Služba vychází z objednávky uzavřené mezi dodavatelem a odběratelem, je specifikována objednávkou nebo formou emailové komunikace |
4.2 V objednávce je odběratel povinen uvádět veškeré údaje pravdivé a nezavádějící a svým podpisem či potvrzením formou emailové komunikace stvrzuje jejich pravdivost. Odběratel není povinen předložit veškeré údaje, sám si tak ubírá z kvality poskytnutých služeb dodavatelem. Odběratel může veškeré doplňující údaje k objednávce zaslat elektronicky na email dodavatele a to do tří dnů od podpisu objednávky. |
4.3 Součástí služeb mohou být i doporučení, které budou spolu s textem odeslány odběrateli, a to v případě, že si je odběratel objedná. Tyto další podklady nezbytné pro sjednané služby jsou předávány elektronicky na e-mailovou adresu objednatele. Za včasné a bezchybné dodání podkladů odpovídá dodavatel. Jestliže odběratel neposkytne požadované informace v dostatečném rozsahu a stanoveném termínu, pak ze závazku založeného uzavřenou smlouvou nevyplývá žádný nárok na náhradu škody. Doporučení od poskytovatele se mohou právem považovat za profesionální, což dodavatel dokládá přiloženým certifikátem. |
4.4 Jakýkoliv požadavek na úpravu původního obsahu podkladů poskytnutých odběratelem musí být předán dodavateli v elektronické podobě a před předáním objednaných služeb. |
4.5 Podklady poskytnuté odběratelem se odběrateli vracejí pouze na vyžádání, a to nejpozději do 3 měsíců od jejich předání dodavateli. |
4.6 Korektura služeb je odběratelem zasílána dodavateli pouze elektronickou poštou a to nejpozději třetí den od obdržení poskytnutých služeb. |
4.7 Pokud se odběratel ve stanoveném termínu ke kontrolnímu náhledu (korektuře) nevyjádří, má se za to, že s podobou služeb tak, jak mu byl zaslán, souhlasí. Není-li termín pro návratnost korektury sjednán, činí lhůta pro vyjádření odběratele k jejímu obsahu i formě tři dny od jejího obdržení. |
5. Odmítnutí poskytnutí služeb |
5.1 Dodavatel je oprávněn odmítnout poskytování služeb, pokud tato svým významem, obsahem nebo provedením odporuje obecným etickým zásadám, zájmům dodavatele nebo je-li v rozporu s platnými právními předpisy. V případě, že důvody odmítnutí zjistí dodavatel až po uzavření smlouvy, je oprávněn od smlouvy jednostranně odstoupit s tím, že důvody odstoupení musí elektronicky sdělit odběrateli. |
6. Odstoupení od smlouvy |
6.1 Odběratel je oprávněn odstoupit od smlouvy a zrušit tak objednané služby své firmy rovněž prokazatelně e-mailem z jakéhokoliv důvodu nebo i bez uvedení důvodu nejpozději do doby, než započnou přípravné práce ze strany odběratele. O plánovaném započetí přípravných prací dodavatel vždy odběratele informuje. |
7) Cena dodávky a platební podmínky |
7.1 Cena za služby není pevně sjednána. Tato cena je spočítána na základě obsahu a náročnosti sjednaných služeb. Odběratel je vždy s cenou seznámen předem a vyjádří se k ní. |
7.2 Faktura, daňový doklad jsou zaslány dodavatelem na elektronickou adresu odběratele uvedenou v objednávce, nebylo-li písemně dohodnuto jinak. V pochybnostech o termínu doručení těchto dokladů se má za to, že byly doručeny třetího dne po jeho odeslání. |
7.3 Nárok na úhradu ceny vzniká dnem podpisu objednávky písemně či elektronicky oběma smluvními stranami. |
7.4 Úhrada je prováděna bezhotovostním bankovním převodem, pokud není sjednáno něco jiného. Za úhradu je považován okamžik, kdy je dohodnutá cena připsána na účet dodavatele v plné výši. |
7.5 Dodavatel může v případě prodlení s placením odmítnout další objednávku odběratele popřípadě objednávku přijmout až poté, co odběratel uhradí zálohu, kterou může dodavatel v takovém případě požadovat až do výše 100% ceny poskytované služby. Do doby provedení úhrady zálohy může dodavatel odmítnout plnění služeb, jako je i odstranit. Pokud bude odběratel v prodlení se splatností faktury o více než 7 dnů, vyhrazujeme si právo pozastavit bez náhrady správu či tvorbu služeb do obdržení platby. Pokud bude odběratel v prodlení se splatností faktury více než 14 dnů, můžeme zpětně od prvního dne prodlení účtovat úrok z prodlení ve výši 0,2% za každý den prodlení. Jedná se pouze o ochranu před neslušnými klienty, u slušných klientů ani jeden z těchto nástrojů neuplatňujeme a zpravidla na případné hrozící uplatnění včas upozorníme. |
8. Ochrana dat |
8.1 Odběratel podpisem objednávky vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním informací pro služby uvedené v objednávce. |
8.2 Veškeré dokumenty obsahující osobní, či firemní údaje, které jsou předávány s objednávkou, jsou chráněny nařízením GDPR a dodavatel se zavazuje s nimi nakládat pouze způsobem, který tento zákon umožňuje. |
8.3 Podpisem objednávky uděluje odběratel dodavateli souhlas zpracovat údaje odběratele pro jeho potřeby. Zároveň podpisem objednávky uděluje odběratel dodavateli souhlas zpracovávat osobní údaje nutné pro evidenci v systému a užívat je v souladu s právním řádem České republiky zejména pak v souladu nařízením GDPR a zákonem č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích ve znění pozdějších předpisů. |
9. Odpovědnost za vady |
9.1 Dodavatel odpovídá odběrateli za škodu, která mu vznikla dodavatelem stanovených zákonem nebo dohodnutých v objednávce nebo vyplývajících ze všeobecných obchodních podmínek. Marketing však není exaktní věda a nelze tedy předem stanovit úspěch či neúspěch marketingových kampaní. |
9.2 Pokud se v průběhu služby objeví takové nedostatky související s podklady odběratele, které nebyly zřejmé, nebo je dodavatel nemohl předvídat, nemá odběratel právo na uplatnění reklamace. |
9.3 Služba má vady, není-li splněna některá z těchto podmínek: výstupní data nejsou čitelná, odběratel nepředložil veškerou dokumentaci, služba nebyla předána včas. |
9.4 Zjistí-li odběratel v službě některou z uvedených vad, je oprávněn uplatnit reklamaci nejdéle do 5 dní od prvního dne, kdy byla služba předána, jinak jeho právo z odpovědnosti za vady zaniká. |
9.5 Pokud odběratel nerozumí některým údajům uvedených ve službě, může požadovat dodatečné vysvětlení a to elektronickou poštou na adrese poskytovatele. |
9.6 Chyby nebo jiné technické nedostatky, které však nezmění smysl nebo obsah služby, neopravňují odběratele ke krácení sjednané platby za poskytnuté služby a nezakládají rovněž nárok na bezplatné provedení opravy popřípadě jiný nárok na náhradu škody. |
9.7 Vznikne-li v službě odběratele vinou dodavatele jiná vada, než jak jsou uvedeny v předchozím bodě, je odběratel povinen takovou závadu písemně oznámit dodavateli bez zbytečného odkladu a je oprávněn uplatnit v rámci reklamačního řízení nárok na bezplatnou opravu. |
9.8 Opoždění v předání služby, které je nejvýše 14 dní ode dne, kdy má být služba předána, se nepokládá za porušení povinnosti dodavatele a nezakládá nárok na náhradu škody. |
10. Termíny plnění |
10.1 Termín služby odběratele dodavatelem je sjednán dohodou a to na dobu neurčitou s každoroční revizí. Při revizi se podepisuje vždy nová objednávka a zaniká tak platnost té předchozí. |
10.2 Případné další (doplňkové služby) a jejich termíny plnění jsou rovněž písemně sjednány v osobní schůzce a je na ně podepsána samostatná objednávka. |
10.3 Stornovat objednávku může odběratel kdykoli v době, kdy prokazatelně neobdržel od poskytovatele objednané služby. V případě rozporu některé z dodaných služeb poskytovatelem, může odběratel toto reklamovat elektronickou poštou na adrese poskytovatele a to nejpozději do 24 hodin od dodání služby. |
11. Závěrečná ustanovení |
11.1 Dodavatel si vyhrazuje právo tyto všeobecné podmínky kdykoliv písemně změnit s tím, že vůči odběrateli jsou tyto změny účinné až poté, co s nimi byl v rámci podpisu dohody prokazatelně seznámen. |
11.2 Pokud určité podmínky nejsou sjednány a to ani v těchto všeobecných podmínkách, platí pro jejich posouzení příslušná ustanovení obchodního zákoníku popřípadě ustanovení, která jsou pro posouzení dané situace svým charakterem co nejbližší. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 20.1.2019. |