Digitální analytika

Můžete doufat a věřit anebo měřit

Digitální analytika slouží k vyhodnocování efektivity online reklamy a hledání možností ke zlepšení reklamních kampaní. V G Analytic však jdeme ještě hlouběji…

digitální analytika

K čemu slouží digitální analytika?

Pomocí digitální analytiky získáte kompletní přehled o všech marketingových aktivitách. Bez digitální analytiky je prakticky nemožné uspět na internetu. Odhalíte hluchá místa v reklamních kampaních a zároveň najdete nové příležitosti ke zvýšení prodejů. Digitální analytika vám odpoví na hlavní otázky: Kdo je můj zákazník a o jaké produkty má zájem? Kde mohu ušetřit peníze a investovat je efektivněji?

Co získáte díky digitální analytice

Audit PPC reklamy, SEO, webu

Pomocí digitální analytiky snadno odhalíme, jak efektivní jsou vaše PPC reklamy i samotný web. Získáte také přehled o tom, jak vám pomáhá optimalizace webu (SEO) k dosahování výsledků. Odhalíme všechny možné slabiny vašeho online marketingu.

Okamžitou I PRůBĚŽNOU analýzu

Okamžitá (situační) analýza vám řekne, kde nyní přicházíte zbytečně o peníze a kde přicházíte o zisk. Průběžná a dlouhodobá analýza je určena k trvalému zvyšování výkonu reklam i obchodní účinnosti webových stránek. 

Analýzu prodejních kroků (tunelů)

Digitální analytika je určena také k analyzování prodejních tunelů. Jednoduše zjistíme, jestli na vašem webu zákazníci vykonávají akce, které vedou k objednávkám. A také v jakých fázích se ztrácejí. Najdeme slepá místa. 

ROI, KONVERZE, ZISK

ROI – návratnost vložených investic je jedním z primárních cílů digitální analytiky. Platit reklamu znamená zvyšovat zisk. Provedeme důkladnou analýzu od A do Z, jejíž závěry vám umožní dosahovat skvělých obchodních výsledků

Naše práce v číslech

1 %
Průměrná úspora

Ušetříme vám náklady za špatně fungující marketing. 

1 %
Zvýšení obratu

V průměru za prvních 6 měsíců spolupráce. 

1 %
Spokojenost

Zákazníci nás doporučují dále svým známým. 

Marketing pro eshopy

Zhodnocení webu podle 99+ kritérií

Z hlediska značky a marketingu

Audit komunikace a působení značky na zákazníky. Audit použití psychologie prodeje na webu. Audit důvěryhodnosti webu. A další kritéria...

Z grafického a technického hlediska

Audit vizuálního dojmu z webu a jeho porovnání s daty z Google Analytics. Audit technického řešení webu vzhledem k povaze vašeho byznysu. A další kritéria...

Z hlediska použitelnosti a měření

Audit použitelnosti a přístupnosti webu. Audit průchodnosti webu vašimi zákazníky. Audit současného stavu měření webu. A další kritéria...

Certifikace

Google Analytics

O nás

Chomutovská 752/16, 360 10 Karlovy Vary - Rybáře
Bankovní účet: 2601413790/2010
IČ: 06959377. zapsáno: u Krajského soudu v Plzni, spisová značka C36045

© 2019 G Analytic s.r.o.

Už jen poslední krůček

A pomůžeme vám ušetřit na stávajících kampaních a současně zvýšit jejich výkon. 

Komplexní audit webu

Vyplňte formulář níže a my se vám obratem ozveme.