Oddělte fakta od fikce

Share on facebook
Sdílet

Dnes to vezmu statisticky hned z kraje:   

  1. 99 % malých dětí věří na Ježíška.
  2. Přibližně 20 % mladých Britů si myslí, že byl Winston Churchill fiktivní postava. 
  3. Na každého člověka je údajně jeden milión mravenců. 
  4. Průměrný mrak váží tolik co zhruba 100 slonů.
  5.  Více jak 80 % majitelů firem nezná skutečnou návratnost investice do reklamy. 
oddělte fakta od fikce

Fikce

  1. Nás tady v regionu všichni znají, my nepotřebujeme mít kvalitní web. 
  2. Obchoduji už mnoho let, nepotřebuji mentora ani školitele.
  3. Proškolení mého týmu stejně nepřinese žádné výsledky. 
  4. My žádná data z internetu nepotřebujeme.
  5.  Nikdo nám z internetu stejně nevolá. 

Fakta

  1. Pokud jste firma v regionu nad 35 000 obyvatel, nezná vás každý. Existuje něco, čemu se říká fluktuace obyvatelstva. Nejde o to, kolik lidí vás zná, jde o to, jak často se lidem připomínáte. Zda-li mají vaši neustálou pozornost. Pokud vás znám a nenakupuji u vás, má to pro vás hodnotu?
  2. Pokud obchodujete už mnoho let, určitě dominujete trhu, kde působíte. Pokud tomu tak není, je pro vás mentoring vhodný. Není to o tom, kecat majitelům firem do byznysu. Byznys mentoring slouží k objevení nových vhledů do podnikání. Jágr má také celou kariéru trenéry. Proč asi?
  3. Není školení jako školení. Říká se, že kdo neumí, ten školí. Proto si najděte školitele, který umí a váš obchodní tým skutečně vytáhne. 
  4. Data potřebujete. Ne pro vás. Majitelé firem často myslí jen na sebe. Využívejte data k optimalizaci webu – pro zákazníka. Pro zobrazování relevantní reklamy – pro zákazníka – pro optimalizaci objednávkového procesu – pro zákazníka. Je to tak, že ve skutečnosti prodáváte lidem a ne sobě, že?
  5. Často se ani nedivím. Na webech chybí jasná výzva k akci. Velké množství firemních webů odradí zákazníka už při prvním kontaktu s ním. Je tedy celkem reálné, že u konkurence telefony zvoní. 

Závěr

Nenechte se unést vlastním EGEM. Největším nepřítelem nás podnikatelů je zevšeobecňování informací. Místo, abychom racionálně zvažovali, jak vlastní firmu posunout vpřed. Vždy je prostor pro zlepšování se.  

Zdroj: grantcardone.com

Odebírejte články přímo do e-mailu

Honza z G Analytic

Honza z G Analytic

Články posílám každou středu kolem 9 hodiny dopoledne.

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.

Sledujte nás: