Chcete získat více kontaktů do databáze? Zjednodušit práci s marketingem? Zvýšit prodeje? Dneska vám stručně představím 5 marketingových nástrojů, které stojí za to.
SocialSprinters je set prodejních nástrojů pro weby a e-shopy. Umožňuje vytvářet různé aplikace, díky kterým sbíráte leady (kontakty). Ty můžete poté oslovovat dále pomocí automatizovaných e-mailových kampaní.
SocialSprinters můžete zařadit také do své strategie, pokud pracujete s funnely. Jedná se o výborný nástroj pro budování důvěryhodnosti, předávání hodnoty zvyšování obratu – zejména přes sociální sítě.
Velkou výhodou SocialSprinters je, že můžete komunikovat s potenciálními zákazníky ve všech cyklech nákupního procesu. Aplikací je celkem 19. Stačí je upravit, nastavit měření konverzí a můžete začít.
Google Analytics je analytický nástroj od Google zdarma. Pokud máte web, měli byste “GÁčka” na webu nasazený.
Google Optimize je nástroj pro tvorbu A/B testů. Tedy když chcete zvyšovat výkon a konverze webu. Jednoduše proti sobě postavíte dvě stránky webu nebo e-shopu a testujete, která ze stránek vykazuje vyšší konverze.
Často slýchávám: nám ten marketing nefunguje, nám nikdo z webu nevolá. Aby jo, když je většina webů vytvořených a tím to končí. Web potřebuje rozvoj a měření. Jako krám. Taky upravujete prodejnu podle trendů ne?
Následně můžete nasadit variantu, která vykazuje lepší výsledky. Nástroj je vhodný pouze, pokud máte na webu či e-shopu dostatečnou návštěvnost.
Pro A/B testování webu si najměte UX nebo CRO specialistu.
Marketing Miner je úžasný data miningový nástroj. Stačí vložit vstupní data a vytvořit report.
ClickFunnels od Russela Brunsona. Vyšší dívčí a také jeden z TOP způsobů, jak dnes prodávat on-line nebo info produkty.
Funnel je ve své podstatě cesta zákazníka. Kdy od předání hodnoty, například stažení e-booku běží automatizované kampaně doplněné o dlouhé prodejní stránky, webináře apod.
Dobře nastavené funnely mohou generovat zcela automatizované poměrně velký zisk. Správné nastavení funnelů a celé strategie však není jednoduchý proces a chce to mít po ruce člověka, který se v této problematice vyzná.
Tvorba funnelů je často časově náročná…
Ujistěte se, že využíváte maximum nástrojů, které vám usnadní práci s a marketingem. Šetřete čas a investujte ho do vymýšlení byznys strategií.
Poradím vám, který nástroj vybrat s ohledem na váš byznys. Nastavíme za vás všechny nástroje.
Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.