TOP 5 marketingových nástrojů

Share on facebook
Sdílet

Chcete získat více kontaktů do databáze? Zjednodušit práci s marketingem? Zvýšit prodeje? Dneska vám stručně představím 5 marketingových nástrojů, které stojí za to. 

Pokryjeme všechny oblasti:

  • Sociální sítě 
  • Data 
  • SEO a web
  • A/B testy a UX (výkon webu)
  • Click Funnels (vyšší dívčí)

SocialSprinters

socialsprinters

SocialSprinters je set prodejních nástrojů pro weby a e-shopy. Umožňuje vytvářet různé aplikace, díky kterým sbíráte leady (kontakty). Ty můžete poté oslovovat dále pomocí automatizovaných e-mailových kampaní. 

SocialSprinters můžete zařadit také do své strategie, pokud pracujete s funnely. Jedná se o výborný nástroj pro budování důvěryhodnosti, předávání hodnoty  zvyšování obratu – zejména přes sociální sítě. 

Velkou výhodou SocialSprinters je, že můžete komunikovat s potenciálními zákazníky ve všech cyklech nákupního procesu. Aplikací je celkem 19. Stačí je upravit, nastavit měření konverzí a můžete začít. 

Google Analytics

Google Analytics je analytický nástroj od Google zdarma. Pokud máte web, měli byste “GÁčka” na webu nasazený. 

Pokud máte Google Analytics dobře nastavené pomohou vám:

  1. Měřit výkon reklamních kampaní.
  2. Částečně vyhodnocovat výkon webu. 
  3. Získávat demografické a geografické přehledy o vašich zákaznících.
  4. Nastavovat cíle, kterých chcete dosahovat. 
  5. Sledovat konverze (prodeje). 
Základem je mít dobře nastavené Google Analytics, aby byla data co nejrelevantnější. Bohužel většina firem má Google Analytics nastavené špatně nebo je nepoužívá vůbec. Ze zkušenosti vím, že firmy vyhazují ročně řádově desítky tisíc zbytečně, jen proto, protože nepracují správně s daty. Pro práci s Google Analytics si vždy najměte Analytika – ne vašeho IT.  
 
 V GA najdete mimo jiné i informace o demografických údajích, které vám pomohou řídit marketingové kampaně. Pokud je vaše cílovka ve věku 25-34, pravděpodobně moc nezabodujete konzervativním přístupem a firemní komunikací. 

A/B testy Google Optimize

google optimize

Google Optimize je nástroj pro tvorbu A/B testů. Tedy když chcete zvyšovat výkon a konverze webu. Jednoduše proti sobě postavíte dvě stránky webu nebo e-shopu a testujete, která ze stránek vykazuje vyšší konverze. 

Často slýchávám: nám ten marketing nefunguje, nám nikdo z webu nevolá. Aby jo, když je většina webů vytvořených a tím to končí. Web potřebuje rozvoj a měření. Jako krám. Taky upravujete prodejnu podle trendů ne? 

Následně můžete nasadit variantu, která vykazuje lepší výsledky. Nástroj je vhodný pouze, pokud máte na webu či e-shopu dostatečnou návštěvnost. 

Pro A/B testování webu si najměte UX nebo CRO specialistu. 

SEO web, technické věci

Marketing Miner je úžasný data miningový nástroj. Stačí vložit vstupní data a vytvořit report.

Následně vám Marketing Miner zpracuje například:

  1. Analýzy produktů v srovnávačích cen.
  2. Indexace URL adres (SEO).
  3. Návrhy klíčových slov z našeptávačů.
  4. Údaje o rychlosti webu. 
  5. Údaje o pozicích webu ve fulltextu. 
Nástroj identifikuje například problémy s načítáním stránek (rychlost). 

ClickFunnels

ClickFunnels od Russela Brunsona. Vyšší dívčí a také jeden z TOP způsobů, jak dnes prodávat on-line nebo info produkty. 

Funnel je ve své podstatě cesta zákazníka. Kdy od předání hodnoty, například stažení e-booku běží automatizované kampaně doplněné o dlouhé prodejní stránky, webináře apod. 

Dobře nastavené funnely mohou generovat zcela automatizované poměrně velký zisk. Správné nastavení funnelů a celé strategie však není jednoduchý proces a chce to mít po ruce člověka, který se v této problematice vyzná. 

Tvorba funnelů je často časově náročná… 

Závěr

Ujistěte se, že využíváte maximum nástrojů, které vám usnadní práci s a marketingem. Šetřete čas a investujte ho do vymýšlení byznys strategií. 

Chcete znát další nástroje?

Honza z G Analytic

Honza z G Analytic

Poradím vám, který nástroj vybrat s ohledem na váš byznys. Nastavíme za vás všechny nástroje.

Váš e-mail bude použit v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým nám jej poskytujete.