Data rozhodují o zisku

Digitální analytika vám dá odpovědi

Digitální analytika slouží k vyhodnocování efektivity online reklamy a hledání možností ke zlepšení reklamních kampaní.
V G Analytic však jdeme mnohem hlouběji.
digitální analytika

K čemu slouží digitální analytika?

Pomocí digitální analytiky získáte kompletní přehled o všech marketingových aktivitách. Bez digitální analytiky je prakticky nemožné uspět na internetu. Odhalíte hluchá místa v reklamních kampaních a zároveň najdete nové příležitosti ke zvýšení prodejů. Digitální analytika vám odpoví na hlavní otázky: Kdo je můj zákazník a o jaké produkty má zájem? Kde mohu ušetřit peníze a investovat je efektivněji?

Marketing pro eshopy

Zhodnocení webu podle 99+ kritérií

Z hlediska značky a marketingu

Audit komunikace a působení značky na zákazníky. Audit použití psychologie prodeje na webu. Audit důvěryhodnosti webu. A další kritéria...

Z grafického a technického hlediska

Audit vizuálního dojmu z webu a jeho porovnání s daty z Google Analytics. Audit technického řešení webu vzhledem k povaze vašeho byznysu. A další kritéria...

Z hlediska použitelnosti a měření

Audit použitelnosti a přístupnosti webu. Audit průchodnosti webu vašimi zákazníky. Audit současného stavu měření webu. A další kritéria...

Posvítím na vaše data

Certifikace Google Analytics

Digitální analytika certifikovaná agentura

Naše práce v číslech

1 %
Průměrná úspora

Ušetříme vám náklady za špatně fungující marketing. 

1 %
Zvýšení obratu

V průměru za prvních 6 měsíců spolupráce. 

1 %
Spokojenost

Zákazníci nás doporučují dále svým známým. 

Co získáte díky digitální analytice

Audit PPC reklamy, SEO, webu

Pomocí digitální analytiky snadno odhalíme, jak efektivní jsou vaše PPC reklamy i samotný web. Získáte také přehled o tom, jak vám pomáhá optimalizace webu (SEO) k dosahování výsledků. Odhalíme všechny možné slabiny vašeho online marketingu.

Okamžitou I PRůBĚŽNOU analýzu

Okamžitá (situační) analýza vám řekne, kde nyní přicházíte zbytečně o peníze a kde přicházíte o zisk. Průběžná a dlouhodobá analýza je určena k trvalému zvyšování výkonu reklam i obchodní účinnosti webových stránek. 

Analýzu prodejních CEST (FUNNELY)

Digitální analytika je určena také k analyzování prodejních tunelů. Jednoduše zjistíme, jestli na vašem webu zákazníci vykonávají akce, které vedou k objednávkám. A také v jakých fázích se ztrácejí. Najdeme slepá místa. 

ROI, KONVERZE, ZISK

ROI – návratnost vložených investic je jedním z primárních cílů digitální analytiky. Platit reklamu znamená zvyšovat zisk. Provedeme důkladnou analýzu od A do Z, jejíž závěry vám umožní dosahovat skvělých obchodních výsledků